NR. T2

Dato: 22/1 2020

Tilskud til gode indsatser

I Sunds IF har vi afsat en pulje penge til markering af særlige oplevelser/ aktiviteter i afdelingerne. Det kan være både sportslige oplevelser og ikke sportslige.

Eksempler på sportslige oplevelser:

• Kredsmester udendørs, hvor der spilles videre til Jyske mesterskaber. Markering i klubben for hele afdelingen. Markering er på pizza/ grill i gården niveau. Der ydes et tilskud på 25 kr. pr. spiller, dog maks. 500 kr. pr. aktivitet.
  • Deltagelse ved DBU mesterskaber indendørs med overnatning. Der ydes tilskud med 50 % af den officielle udgift for spillere, dog max kr. 500,-. Klubben betaler for max. to ledere der deltager.

Eksempler på ikke sportslige aktiviteter:

• Fairplay aktiviteter. Markering i klubben for hele afdelingen. Markering er på pizza/ grill i gården niveau. Der ydes et tilskud på 25 kr. pr. spiller, dog maks. 500 kr. pr. aktivitet.
  • Succes med årsplanen (alle fokusområder er indfriet eller lignende). Markering i klubben for hele afdelingen. Markering er på pizza/ grill i gården niveau. Der ydes et tilskud på 25 kr. pr. spiller, dog maks. 500 kr. pr. aktivitet.

Ansøgning om tilskud skal altid sendes til sportsudvalget.