NR. I1

Dato: 15/9 2020

Indmeldelse af nye spillere

Hvis en ny spiller ønsker at spille fodbold i Sunds IF, er det trænerne og lederne omkring holdet, der har ansvar for at tage godt i mod den nye spiller, så hun/ han føler sig velkommen og godt tilpas i klubben. Det er tilladt at være til ”prøvetræning” 3 gange, herefter skal der tages beslutning, om man ønsker at fortsætte og dermed registreres og betale kontingent. Spilleren må IKKE spille turneringskampe, inden der er foretaget en indmeldelse, og kontingent er betalt.

Hvis det drejer sig om en spiller, der har spillet i en anden klub inden skiftet skal der anmodes om vedkommendes spillercertifikat. Det kan rekvireres ved at sende en mail til sportsudvalget eller Centerlederen på mail centerleder@sundsif.dk med oplysning om spillerens navn, fødselsdato, afdeling og tidligere klub.

Det er afdelingstrænerens ansvar at opdatere Kampklar med de spillere, der er i afdelingen senest 3 uger efter sæsonstart. Dette gøres ved at svare på den mail, der kommer fra sportsudvalget

Kampklar skal opdateres både til Forår, Efterår og Vinter.

Nye spillere kan også selv oprette sig her

Hvis der er rettelser til eksisterende spillere eller ledere skal spilleren/lederen selv rette det via Kampklar eller sit DBU-login på mit.dbu.dk eller via DBU app.

Hvis der er spillere, der stopper uden at have spillet turneringskampe eller trænet mere end et par gange, som er i Kampklar, er det vigtig at give sportsudvalget besked, så der ikke unødigt rykkes for kontingent.

Ved oprettelse af medlemmer, skal der bruges følgende data på jeres spillere:

• Fornavn
  • Efternavn