NR. K3

Ansvarlig: Økonomiudvalg

Dato: 13/10 2016

Klubtrøjer og private spillesæt

Sunds IF indførte i 2012 en ordning, så man kunne købe sit eget spillersæt bestående af trøje, shorts og strømper, med navn og nummer på ryggen. Det var efter ønske fra flere afdelinger at der skulle ske noget nyt på spillersæt fronten. Tilbagemeldingerne fra spillere, ledere og forældre har været yderst positive og opmærksomheden fra vores modstandere på banen har gjort, at det er en ordning der er kommet for at blive.

Private spillesæt

Det er muligt at købe sit eget spillesæt når man bliver U10 spiller. Trøjerne udstyres med navn af frit valg samt et nummer, som ikke i forvejen er taget på holdet. Lederne i U10 afdelingen laver en samlet bestilling, som afleveres til Centerlederen, der sørger for bestilling af trøjerne. Herefter er det den enkelte spillers forældre, der selv bestiller et nyt sæt hos Centerlederen. Der kan med fordel bestilles i slutningen af U9 sæsonen, så spilletøjet er klar til Super Brugsen Cup i Søndersø.

Prisen på et spillersæt er 400kr, der betales ved bestilling.

Det er spillerens eget ansvar at medbringe tøjet til kampe. Tøjet må frit anvendes til træning og andre steder.

Trøjerne og shortsene vil blive påtrykt med klubbens sponsorer.

For spillere som ikke ønsker at købe et privat spillesæt, stiller Sunds IF naturligvis et klub spillesæt til rådighed. Det er den enkelte afdelings ledere, der er ansvarlig for at rette henvendelse til Centerleder for at få klub spillesæt.

De enkelte afdelinger har mulighed for at få en afdelingssponsor på ærmerne. Disse skal godkendelse i sponsorudvalget.

Eventuelle afdelingssponsorater skal fordeles mellem afdelingen og fælleskassen samt betale for trykning efter kostprisen. Sådanne sponsorer vil ikke være omfattet af klubbens sponsorkoncept med pligter og rettigheder. Bestyrelsen præciserer yderligere, at sådanne sponsorer skal komme uopfordret og ikke ved henvendelse fra frivillige ledere.

Klubtrøjer

Sunds IF stiller et sæt spilletrøjer til rådighed til alle klubbens 3-mands hold samt til de spillere der ikke ønsker at købe et privat spillesæt. Disse sæt skal afleveres efter hver kamp, og vaskes så de er klar næste gang der spilles kamp.

Ved sæsonstart i august udleveres en taske med trøjer til klubbens hold. Det er lederne i afdelingerne der er ansvarlige for, at trøjerne bliver vasket og talt efter hver kamp. Ved sæsonafslutning i juni afleveres tasken igen med rene trøjer.

Ekstra trøjer

Hvis der er afdelinger der ønsker en ekstra langærmet trøje evt. til at varme op i, have på til stævner eller udlandsrejsen skal der søges om tilladelse hos sportsudvalget. Der må IKKE søges private sponsorer eller fonde uden sportsudvalgets godkendelse.