NR. T1

Ansvarlig: Sportsudvalget

Dato:  15/9 2020

Tilmelding af hold

Tilmelding af hold til turnering.

Bestyrelsen har truffet beslutning om tilmelding af alle ungdomshold under DBU Jylland.

Sportsudvalget i Sunds IF har ansvaret for tilmeldingen.

Der vil blive sendt et forslag til de enkelte afdelinger med tilmeldingerne i god tid inden tilmeldingsfristen. Det er herefter den enkelte afdeling der selv skal komme med indsigelser til forslaget eller godkende det. Tilmeldingerne vil altid blive foretaget ud fra et skøn om niveau på spillerne i afdelingerne. Kommer der ikke indsigelser inden fristen er udløbet vil holdene blive tilmeldt efter forslaget fra Sportsudvalget.

Annullering af tilmeldte hold

Annullering af et tilmeldt hold foretages altid af kampfordeleren i Sunds IF. Annulleringen af et tilmeldt hold skal godkendes i sportsudvalget. Der skal dermed sendes en begrundet forespørgsel til kontaktpersonen i sportsudvalget. Det koster et gebyr at trække et hold under DBU. Se gebyrer HER.

Tilmelding af hold til stævner.

Tilmelding til mindre stævner foretages af de enkelte afdelinger, mens større ture skal godkendes af sportsudvalget inden tilmeldingen foretages.

Vedr. udlandsrejsen se afsnittet om udlandsrejser i Ledervejledningen.