Kontingent

Ansvarlig: Sportsudvalget/ bestyrelsen

Dato: 15/9 2020

Kontingent i Sunds IF

I Sunds IF er det sportsudvalget, der foreslår bestyrelsen kontingentsatserne. Bestyrelsen træffer en beslutning ud fra anbefalingen.

Det er ledernes ansvar i de enkelte afdelinger hurtigst muligt at få opdateret spillerne i Kampklar ved at melde tilbage med nye spillere, og spillere, der er stoppet. Dette skal gøres senest en uge inden første turneringskamp. Lederne kan altid se afdelingens aktuelle spillerliste i Kampklar.

Sportsudvalget sender mail til ledere med reminder omkring dette.

Det er tilladt at være til ”prøvetræning” op til 3 gange, og herefter skal der tages beslutning, om man ønsker at fortsætte og dermed registreres som medlem og betale kontingent. Spilleren må IKKE spille turneringskampe, inden der er foretaget en indmeldelse, og kontingent er betalt.

Kontingentsatser og opdeling af kontingent kan ses her: http://www.sundsif.dk/om-klubben/kontingent/