Ledervejledning

Velkommen som leder i Sunds IF

I Sunds IF sætter vi stor pris på alle de frivillige trænere og ledere der har deres gang i klubben. Klubben ville ikke kunne eksistere med samme grundlag, engagement og struktur, hvis ikke det var for alle de mennesker, der dagligt yder en kæmpe indsats. Vi er en klub med ca. 700 medlemmer og ca. 100 frivillige ledere, som alle spiller efter de samme regler således at vi sikrer, at klubbens principper, holdninger og handlinger efterleves.

Derfor har vi lavet denne ledervejledning, som gerne skulle overskueliggøre mange af de facetter der kræves for at drive en fodboldklub som Sunds IF og gøre hverdagen for dig som frivillig leder noget nemmere.

Ledervejledningen er dynamisk, dvs. der vil blive tilføjet emner, og der vil blive korrigeret i de eksisterende emner. Har du spørgsmål, kommentarer til indholdet eller synes du der mangler noget, er du meget velkommen til at kontakte vores konsulent sportskonsulent@sundsif.dk

Så er du ny træner eller en erfaren leder, håber vi at denne ledervejledning vil hjælpe dig i dit frivillige arbejde i Sunds IF til gavn for alle i og omkring klubben.

Formand for Sunds IF

Ole Olsen