FCM Klubkort

Alle samarbejdsklubber i FCM Klubsamarbejdet modtager som en naturlig del af samarbejdet med FC Midtjylland et antal klubkort. Vi har i Sunds IF normalt 4-5 FCM Klubkort pr. kamp.

Det behøver ikke at være de samme personer, der bruger klubkortene hver gang, men klubkortene giver adgang til en ståplads eller en siddeplads på MCH Arena. Klubkort skal veksles til billetter inden turen går til MCH Arena via billetsalg.fcm.dk.

Der tages forbehold for udsolgt.

FCM Klubkort i Sunds IF kan benyttes af alle ledere i Sunds IF.

Første prioritet er afdelingsarrangementer fra Sunds IF eller et FCM-arrangement, hvor der er deltagelse fra Sunds IF.

Derudover er det ”først til mølle” blandt alle ledere, dog vil der blive prioriteret iht. tidligere brug af klubkort, hvis der er flere om buddet senest 1 uge før kampen.

FCM Klubkort bookes hos vores Centerleder. Se kontaktinfo her